(הסבה לדף רגיל)
(שלבי ההליך)
שורה 26: שורה 26:
  
 
==שלבי ההליך==
 
==שלבי ההליך==
 +
* למידע על שלבי ההליך ראו [[ערעור על החלטת המחלקה לשירותים חברתיים]].
 +
<!--
 
* יש לפנות בכתב לוועדת הערר האזורית, בהתאם למקום המגורים:
 
* יש לפנות בכתב לוועדת הערר האזורית, בהתאם למקום המגורים:
 
** ועדת ערר אזורית - מחוז תל-אביב והמרכז, ת.ד. 8084, תל-אביב, 61080
 
** ועדת ערר אזורית - מחוז תל-אביב והמרכז, ת.ד. 8084, תל-אביב, 61080
שורה 31: שורה 33:
 
** ועדת ערר אזורית - מחוז חיפה והצפון, ת.ד. 3028, חיפה, 31030
 
** ועדת ערר אזורית - מחוז חיפה והצפון, ת.ד. 3028, חיפה, 31030
 
* הוועדה האזורית מוסמכת לבדוק את ההחלטה, לבטלה או לשנותה.
 
* הוועדה האזורית מוסמכת לבדוק את ההחלטה, לבטלה או לשנותה.
 +
-->
  
 
== חשוב לדעת ==
 
== חשוב לדעת ==

גרסה מ־15:14, 26 באוקטובר 2015

הקדמה:

אדם עיוור או לקוי ראיה שפנה למחלקה לשירותים חברתיים, ואינו שבע רצון מהתשובה שקיבל, רשאי לערער לוועדת ערר אזורית
ועדות אלו אינן דנות בעררים הקשורים לקבלת תעודת עיוור / לקוי ראיה
{{תקציר/סיום}} אינה בשימוש עוד! ראו את {{תקציר}} להוראות שימוש בה.

במקרים שבהם נדחתה פנייתו של אדם עיוור/לקוי ראיה למחלקה לשירותים חברתיים, או שהתקבלה תשובה בלתי מספקת, ניתן להגיש ערעור לוועדת ערר אזורית.

אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים

  • עיוורים ולקויי ראיה שפנו למחלקה לשירותים חברתיים ומעוניינים לערער על התשובה שקיבלו (בעניינים שאינם קשורים לתעודת עיוור / לקוי ראיה).

שלבי ההליך

חשוב לדעת

חקיקה ונהלים

מקורות