מ (עדכון עיצוב - ראו גם)
מ (עדכון עיצוב - טפסים)
שורה 8: שורה 8:
 
}}
 
}}
 
{{תקציר/סיום}}
 
{{תקציר/סיום}}
 +
{{טפסים
 +
| 1 =
 +
| 2 =
 +
| 3 =
 +
}}
 
{{ראו גם  
 
{{ראו גם  
 
| [[יוצאי אתיופיה]]
 
| [[יוצאי אתיופיה]]
שורה 60: שורה 65:
 
| 3 =  
 
| 3 =  
 
}}<!-- עד 3 ידיעות. כל ידיעה מועברת כפרמטר (ממוספר) נפרד. הפורמט המומלץ הוא תאריך מודגש ולאחריו קישור לידיעה. התיבה לא תוצג אם הפרמטרים יישארו ריקים -->  
 
}}<!-- עד 3 ידיעות. כל ידיעה מועברת כפרמטר (ממוספר) נפרד. הפורמט המומלץ הוא תאריך מודגש ולאחריו קישור לידיעה. התיבה לא תוצג אם הפרמטרים יישארו ריקים -->  
{{שירות/טפסים
+
{{שירות/סיום טור שמאלי}}
| 1 =
 
| 2 =
 
| 3 =
 
}}{{שירות/סיום טור שמאלי}}
 
  
  

גרסה מ־22:27, 1 באפריל 2014

תבנית:שירות/תחילת טור ימני

הקדמה:

מתורגמנים רפואיים זמינים לסייע באמצעות הטלפון ליוצאי אתיופיה בבואם לקבל טיפול רפואי
השירות פועל בימים א' - ה' בשעות 19:00 - 8:00 וביום ו' בשעות 13:00 - 8:00 בטלפון 04-6331877
השירות ניתן בחינם
{{תקציר/סיום}} אינה בשימוש עוד! ראו את {{תקציר}} להוראות שימוש בה.

תבנית:שירות/סיום הקדמה קול לבריאות הוא שירות תרגום באמצעות הטלפון, הנותן מענה מיידי לפערי השפה והתרבות בהם נתקלים יוצאי אתיופיה בבואם לקבל טיפול רפואי.
המתורגמנים הרפואיים עוברים הכשרה ייעודית ופועלים על פי כללי האתיקה המקובלים במקצוע ותחת בקרה מקצועית.
השירות מאפשר גישור על פערי השפה והתרבות בין עולי אתיופיה ובין נותני הטיפול הרפואי, מסייע לשיפור התקשורת בין הצדדים ומאפשר מתן טיפול רפואי טוב יותר. בכך שירות התרגום:

  1. משפר את הנגישות השווה והניצול ההולם של שירותי בריאות בקרב מטופלים יוצאי אתיופיה.
  2. משרת את המטפלים, בזמן אמת, לתקשורת עם מטופלים שאינם דוברים עברית במידה שתאפשר קבלת טיפול איכותי.
  3. משמש כפה ליוצאי אתיופיה להבעת צרכיהם הייחודיים, כך שאנשי מערכת הבריאות יוכלו לתת להם מענה הולם.

המתורגמנים הטלפוניים בקיאים בזכויות המבוטחים על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי, וחוק זכויות החולה, כמו גם בהיבטים האדמיניסטרטיביים של מערכת הבריאות. בעת הצורך, הם ימסרו למטופלים מידע שיאפשר להם לנצל בצורה הטובה ביותר את שירותי הבריאות.

נותני השירות

אוכלוסיית יעד ותנאי זכאות

  • כלל יוצאי אתיופיה וכלל נותני שירותים רפואיים.

אופן קבלת השירות

  • שירות המתורגמנות זמין בטלפון 04-6331877 בימים א' - ו' בשעות 13:00 - 8:00 ובימים א' ג' ה' גם בשעות 19:00 - 16:00.
  • השירות ניתן לכל מטפל המעוניין בכך, בתיאום עם הנהלת הארגון הרפואי. כחלק מתהליך ההטמעה מקבל הצוות הדרכה אודות אופן השימוש בשירות, ואודות תקשורת יעילה באמצעות מתורגמן.

עלות השירות

  • השירות הוא ללא תשלום.

חשוב לדעת

  • על מנת לשפר את שירות המתורגמנות ולהרחיבו בעתיד, מבוצע ניטור על מדגם שיחות להערכת איכות השירות, במקביל לניתוח נתונים כמותיים מהמערכת הטלפונית.


מקורות


תבנית:שירות/סיום טור ימני

תבנית:שירות/תחילת טור שמאלי


תבנית:שירות/סיום טור שמאלי