מ (חדש:קול לבריאות - תרגום טלפוני לסיוע בטיפולים רפואיים ליוצאי אתיופיה הועבר ל[[קול לבריאות - תרגום טלפוני בטיפולים רפואיים ליוצאי אתיופי...)
 
(20 גרסאות ביניים של 5 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
{{שירות/תחילת טור ימני}}
+
{{עצם העניין}}{{סוג ערך|שירות}}
 +
{{תקציר |תוכן=
 
{{דגשים  
 
{{דגשים  
| מידע  = מתורגמנים רפואיים זמינים לסייע באמצעות הטלפון ליוצאי אתיופיה בבואם לקבל טיפול רפואי
+
| מידע  = מתורגמנים רפואיים זמינים לסייע באמצעות הטלפון ליוצאי אתיופיה הזקוקים לתרגום במהלך טיפול רפואי  
| חשוב  = השירות פועל בימים א' - ו' בשעות 13:00 - 8:00 ובימים א' ג' ה' גם בשעות 19:00 - 16:00 בטלפון 04-6331877
+
| חשוב  = השירות פועל 24 שעות ביממה במשך כל ימי השבוע בטלפון 04-6331877
 
| פיצוי = השירות ניתן בחינם
 
| פיצוי = השירות ניתן בחינם
}}<!-- פרמטרים סטנדרטיים: מידע/איסור/חשוב/פיצוי/שאלה/ממשל. ראו [[תבנית:דגשים]] למידע על אפשרויות הפרמטרים בתבנית -->
+
}}
{{שירות/סיום הקדמה}} <!-- תבנית זו דואגת לכך שהכותרת הבאה בתור תתחיל רק מתחת לתוכן העניינים -->
+
}}
'''קול לבריאות''' הוא שירות תרגום באמצעות הטלפון, הנותן מענה מיידי לפערי השפה והתרבות בהם נתקלים יוצאי אתיופיה בבואם לקבל טיפול רפואי.<br />
+
{{טפסים
 +
| 1 =
 +
| 2 =
 +
| 3 =
 +
}}
 +
{{ראו גם
 +
| [[יוצאי אתיופיה]]
 +
| [[בריאות ומחלות]]
 +
| [[שירותי תרגום למטופל במערכת הבריאות]]
 +
}}
 +
{{עצם העניין/סיום}}
 +
{{שירות/תיבת מידע
 +
| ארגון = [[טנא בריאות]]
 +
| קישור לאתר המפעיל = http://www.tene-briut.org.il/index.php/programs-hebrew/kol
 +
| יישוב =
 +
| טלפון = 04-6331877
 +
| שפות =
 +
| עלות =
 +
| תחום = [[יוצאי אתיופיה]]
 +
| תחום משני =[[זכויות בריאות כלליות]]
 +
}}
 +
'''קול לבריאות''' הוא שירות תרגום באמצעות הטלפון, הנותן מענה מיידי לפערי השפה והתרבות בהם נתקלים יוצאי אתיופיה בעת קבלת טיפול רפואי.<br />
 
המתורגמנים הרפואיים עוברים הכשרה ייעודית ופועלים על פי כללי האתיקה המקובלים במקצוע ותחת בקרה מקצועית.<br />
 
המתורגמנים הרפואיים עוברים הכשרה ייעודית ופועלים על פי כללי האתיקה המקובלים במקצוע ותחת בקרה מקצועית.<br />
 
השירות מאפשר גישור על פערי השפה והתרבות בין עולי אתיופיה ובין נותני הטיפול הרפואי, מסייע לשיפור התקשורת בין הצדדים ומאפשר מתן טיפול רפואי טוב יותר. בכך שירות התרגום:
 
השירות מאפשר גישור על פערי השפה והתרבות בין עולי אתיופיה ובין נותני הטיפול הרפואי, מסייע לשיפור התקשורת בין הצדדים ומאפשר מתן טיפול רפואי טוב יותר. בכך שירות התרגום:
 
# משפר את הנגישות השווה והניצול ההולם של שירותי בריאות בקרב מטופלים יוצאי אתיופיה.
 
# משפר את הנגישות השווה והניצול ההולם של שירותי בריאות בקרב מטופלים יוצאי אתיופיה.
# משרת את המטפלים, בזמן אמת, לתקשורת עם מטופלים שאינם דוברים עברית במידה שתאפשר קבלת טיפול איכותי.
+
# משרת את המטפלים, בזמן אמת, לתקשורת עם מטופלים שאינם דוברים עברית במקרה שתאפשר קבלת טיפול איכותי.
 
# משמש כפה ליוצאי אתיופיה להבעת צרכיהם הייחודיים, כך שאנשי מערכת הבריאות יוכלו לתת להם מענה הולם.
 
# משמש כפה ליוצאי אתיופיה להבעת צרכיהם הייחודיים, כך שאנשי מערכת הבריאות יוכלו לתת להם מענה הולם.
 
   
 
   
שורה 16: שורה 38:
 
   
 
   
 
== נותני השירות ==
 
== נותני השירות ==
*עמותת [[טנא בריאות]]
+
*עמותת [[טנא בריאות]].
  
 
== אוכלוסיית יעד ותנאי זכאות ==  
 
== אוכלוסיית יעד ותנאי זכאות ==  
שורה 22: שורה 44:
  
 
== אופן קבלת השירות ==
 
== אופן קבלת השירות ==
*שירות המתורגמנות זמין בטלפון '''04-6331877''' בימים א' - ו' בשעות 13:00 - 8:00 ובימים א' ג' ה' גם בשעות 19:00 - 16:00.
+
*שירות המתורגמנות זמין בטלפון '''04-6331877''' והוא פועל 24 שעות ביממה, במשך כל ימי השבוע.
*השירות ניתן לכל מטפל המעוניין בכך, בתיאום עם הנהלת הארגון הרפואי. כחלק מתהליך ההטמעה מקבל הצוות הדרכה אודות אופן השימוש בשירות, ואודות תקשורת יעילה באמצעות מתורגמן.
+
*השירות ניתן לכל מטפל המעוניין בכך, בתיאום עם הנהלת הארגון הרפואי.  
 
 
 
== עלות השירות ==
 
== עלות השירות ==
*השירות הוא ללא תשלום.
+
*השירות ניתן ללא תשלום.
 
+
<!--== חשוב לדעת ==
== חשוב לדעת ==
+
== הרחבות ופרסומים ==-->
*על מנת לשפר את שירות המתורגמנות ולהרחיבו בעתיד, מבוצע ניטור על מדגם שיחות להערכת איכות השירות, במקביל לניתוח נתונים כמותיים מהמערכת הטלפונית.
+
== תודות ==
 
 
<!--
 
== הרחבות ופרסומים ==
 
-->
 
 
 
== מקורות ==
 
 
*המידע המקורי מבוסס על אתר עמותת [[טנא בריאות]]
 
*המידע המקורי מבוסס על אתר עמותת [[טנא בריאות]]
  
 
+
==Metadata==
{{שירות/סיום טור ימני}}
+
 
 
{{שירות/תחילת טור שמאלי}}
 
 
 
{{שירות/ראו גם
 
| [[יוצאי אתיופיה]]
 
| [[בריאות ומחלות]]
 
}}
 
{{שירות/חדשות
 
| 1 =  
 
| 2 =  
 
| 3 =  
 
}}<!-- עד 3 ידיעות. כל ידיעה מועברת כפרמטר (ממוספר) נפרד. הפורמט המומלץ הוא תאריך מודגש ולאחריו קישור לידיעה. התיבה לא תוצג אם הפרמטרים יישארו ריקים -->
 
{{שירות/טפסים
 
| 1 =
 
| 2 =  
 
| 3 =
 
}}<!-- רשימת טפסים למימוש השירות. כל פרמטר מופיע בשורה משלו, כתבליט (בולט). התיבה לא תוצג אם הפרמטרים יישארו ריקים -->
 
 
 
{{שירות/סיום טור שמאלי}}
 
 
 
 
 
 
<!-- יש לכתוב תגיות כאן בתחתית -->
 
<!-- יש לכתוב תגיות כאן בתחתית -->
 
[[קטגוריה:שירותים]]
 
[[קטגוריה:שירותים]]
 
[[קטגוריה:יוצאי אתיופיה]]
 
[[קטגוריה:יוצאי אתיופיה]]
 
[[קטגוריה:בריאות ומחלות]]
 
[[קטגוריה:בריאות ומחלות]]

גרסה אחרונה מ־01:05, 17 בינואר 2020

הקדמה:

מתורגמנים רפואיים זמינים לסייע באמצעות הטלפון ליוצאי אתיופיה הזקוקים לתרגום במהלך טיפול רפואי
השירות פועל 24 שעות ביממה במשך כל ימי השבוע בטלפון 04-6331877
השירות ניתן בחינם


פרטים

ארגון מפעיל:
טלפון:
04-6331877
תחום ראשי:

קול לבריאות הוא שירות תרגום באמצעות הטלפון, הנותן מענה מיידי לפערי השפה והתרבות בהם נתקלים יוצאי אתיופיה בעת קבלת טיפול רפואי.
המתורגמנים הרפואיים עוברים הכשרה ייעודית ופועלים על פי כללי האתיקה המקובלים במקצוע ותחת בקרה מקצועית.
השירות מאפשר גישור על פערי השפה והתרבות בין עולי אתיופיה ובין נותני הטיפול הרפואי, מסייע לשיפור התקשורת בין הצדדים ומאפשר מתן טיפול רפואי טוב יותר. בכך שירות התרגום:

  1. משפר את הנגישות השווה והניצול ההולם של שירותי בריאות בקרב מטופלים יוצאי אתיופיה.
  2. משרת את המטפלים, בזמן אמת, לתקשורת עם מטופלים שאינם דוברים עברית במקרה שתאפשר קבלת טיפול איכותי.
  3. משמש כפה ליוצאי אתיופיה להבעת צרכיהם הייחודיים, כך שאנשי מערכת הבריאות יוכלו לתת להם מענה הולם.

המתורגמנים הטלפוניים בקיאים בזכויות המבוטחים על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי, וחוק זכויות החולה, כמו גם בהיבטים האדמיניסטרטיביים של מערכת הבריאות. בעת הצורך, הם ימסרו למטופלים מידע שיאפשר להם לנצל בצורה הטובה ביותר את שירותי הבריאות.

נותני השירות

אוכלוסיית יעד ותנאי זכאות

  • כלל יוצאי אתיופיה וכלל נותני שירותים רפואיים.

אופן קבלת השירות

  • שירות המתורגמנות זמין בטלפון 04-6331877 והוא פועל 24 שעות ביממה, במשך כל ימי השבוע.
  • השירות ניתן לכל מטפל המעוניין בכך, בתיאום עם הנהלת הארגון הרפואי.

עלות השירות

  • השירות ניתן ללא תשלום.

תודות