מ (החלפת טקסט – "==\s*חוקים ותקנות\s*==" ב־"== חקיקה ונהלים ==")
מ (הסרת שורות ריקות בתקציר)
שורה 8: שורה 8:
 
*ילד עם צרכים מיוחדים אשר ועדת שילוב החליטה על זכאותו, זכאי לתוספת של הוראה ולימוד וכן לשירותים מיוחדים (עזרים מסייעים, שירותי סיוע, שירותים פסיכולוגיים, שירותים פארא-רפואיים וכל שירות אחר שייקבע).
 
*ילד עם צרכים מיוחדים אשר ועדת שילוב החליטה על זכאותו, זכאי לתוספת של הוראה ולימוד וכן לשירותים מיוחדים (עזרים מסייעים, שירותי סיוע, שירותים פסיכולוגיים, שירותים פארא-רפואיים וכל שירות אחר שייקבע).
 
*בכל מוסד חינוך רגיל תיקבע [[תכנית חינוכית יחידנית (תח"י)|תוכנית חינוכית יחידנית]] לכל תלמיד שחוק השילוב חל עליו.
 
*בכל מוסד חינוך רגיל תיקבע [[תכנית חינוכית יחידנית (תח"י)|תוכנית חינוכית יחידנית]] לכל תלמיד שחוק השילוב חל עליו.
 
 
{{תקציר/סיום}}
 
{{תקציר/סיום}}
 
{{עצם העניין/סיום}}
 
{{עצם העניין/סיום}}

גרסה מ־02:50, 2 באפריל 2014

הקדמה:

תיקון מס' 7 לחוק חינוך מיוחד, המכונה "חוק השילוב", הוסיף לחוק את פרק ד'1 - שילוב ילד בעל צרכים מיוחדים בחינוך הרגיל.
התיקון שהתקבל ב- 13.11.02 קובע כי:

  • שר החינוך יקבע תוכנית לשילוב ילדים עם צרכים מיוחדים במוסדות חינוך רגילים. בתוכנית יפורט גם אופן הקצאת המשאבים למוסדות החינוך הרגילים.
  • במוסד חינוך רגיל תפעל ועדת שילוב, שתפקידה לקבוע את הזכאות לשילוב של תלמיד עם צרכים מיוחדים, בהתאם לתוכנית השילוב.
  • ילד עם צרכים מיוחדים אשר ועדת שילוב החליטה על זכאותו, זכאי לתוספת של הוראה ולימוד וכן לשירותים מיוחדים (עזרים מסייעים, שירותי סיוע, שירותים פסיכולוגיים, שירותים פארא-רפואיים וכל שירות אחר שייקבע).
  • בכל מוסד חינוך רגיל תיקבע תוכנית חינוכית יחידנית לכל תלמיד שחוק השילוב חל עליו.
{{תקציר/סיום}} אינה בשימוש עוד! ראו את {{תקציר}} להוראות שימוש בה.

פרטי החוק

שם החוק:
חוק חינוך מיוחד (תיקון מס' 7), התשס"ג-2002
שר אחראי:
שר החינוך

נושאים וזכויות

חקיקה ונהלים


הרחבות ופרסומים