כנס חגיגי לרגל 4 שנים לכל זכות

בתאריך 23.06.2014 נערך כינוס חגיגי של המועצה הציבורית של כל-זכות בשיתוף תורמים, שותפים מכל המגזרים וצוות כל-זכות

"...כל-זכות זה משהו שאתה כמנכ"ל חולם עליו... מישהו שיקח את הזכויות וינגיש אותן לציבור, בשפה של הציבור... כל-זכות הוא כלי שאנחנו משתפים איתו פעולה ביום יום.... הסיוע הגדול ביותר שאנחנו יכולים לתת לכל זכות זה שישתמשו בו - שאנחנו נשתמש, שהמבוטחים שבאים אלינו ישתמשו, ושאנשי המקצוע ישתמשו... אנחנו עוזרים להם בכתיבה של החומרים, בעדכון של החומרים... "
מדברי פרופ' שלמה מור יוסף, מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי. לדברים המלאים


כל-זכות - כנס 23.06.14 - קהל.jpg
הקהל מתרגל שפת סימנים

ביום שני, 23.06.2014 חגגנו 4 שנים לכל זכות במרכז נא לגעת ביפו בכינוס מיוחד של המועצה הציבורית יחד עם שותפים מכל המגזרים ונציגי קרנות. אז מה היה שם? קבלו תקציר:

  • ברכות של ארז פרלמוטר, יו"ר כל-זכות
  • ברכות של מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי פרופ' שלמה מור יוסף שבין השאר קרא להרחבת המיזם ותמיכה נרחבת בו, תוך שמירת הייחוד שלו כגוף עצמאי שלא מחויב למערכת האילוצים הממשלתית. לדברי הברכה
  • ברכות של פרופ' יצחק זמיר, יו"ר המועצה הציבורית של כל-זכות, שהדגיש את חשיבות המיזם בתרגום מערכת החוקים המסובכת לשפה שמאפשרת שימוש ע"י הציבור.
  • פאנל מומחים בהנחיתו של רענן דינור, לשעבר מנכ"ל משרד רוה"מ וחבר המועצה הציבורית של כל-זכות:
    • פרופ' ג'וני גל (דיקאן ביה"ס לעבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית וחבר בוועדה למלחמה בעוני) – הדגיש את חשיבות נושא המידע ותהליכי מיצוי זכויות כקונצנזוס בין כל חברי הוועדה למלחמה בעוני.
    • שרון בנימין (ס' מנהלת אגף רווחה בעיריית ירושלים) – דיברה על חשיבות כל-זכות כספק מידע מרכזי לתהליכי שירות ומרכזי מיצוי זכויות.
    • מנחם וגשל (עד לאחרונה משנה למנכ"ל משרד הרווחה) – התמקד בחשיבות שיתוף הפעולה עם כל-זכות כמנוף לפרסום מידע מלא ללקוחות המשרד מהר יותר מתהליכים ממשלתיים ועם פחות סרבול.
  • סקירה של אמתי קורן, מנכ"ל כל-זכות. לצפיה במצגת

סרטונים מהכנס

ברכתו של פרופ' מור יוסף, מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי
סרטון סיכום של כנס 4 שנים לכל זכות
ברכתו של פרופ' יצחק זמיר, יו"ר המועצה הציבורית של כל-זכות
כל-זכות בעיני המשתמשים

גלריה

פרופ' יצחק זמיר, יו"ר המועצה הציבורית וארז פרלמוטר יו"ר כל-זכות פרופ' שלמה מור-יוסף, מנכ"ל הביטוח הלאומי פאנל מומחים (מימין לשמאל): רענן דינור, מנחם וגשל, פרופ' ג'וני גל, שרון בנימין מימין לשמאל: אמתי קורן וארז פרלמוטר השר לשעבר מיקי איתן ורענן דינור צפרא דוויק (יו"ר איגוד העו"סים) ורות סופר (אגף הרווחה, עיריית ת"א) אסף זמיר (ס. ראש עיריית ת"א) ודורון אבני מחברת גוגל פרלינים שחולקו לאורחים (בייצור ע"י יערה ועינת מכל-זכות!!!)