מחפשים מידע?
- בדף הבית של האתר תמצאו את תחומי הזכויות הראשיים, וקישור לרשימת כל התחומים הקיימים בו.
- באתר ישנם גם מדריכים וזכותונים המרכזים מידע לאוכלוסיות ונושאים ספציפיים.
- בכל אחד מדפי האתר מופיע חלון חיפוש שבו ניתן להקליד מילות מפתח רלוונטיות.
- לפרטים נוספים כיצד להשתמש ולהתמצא באתר, ראו בהמשך דף זה.
זקוקים לסיוע אישי?
כל-זכות אינו נותן מענה לפניות אישיות. אם אתם זקוקים לסיוע או ייעוץ אישי מעבר לכתוב באתר, ישנם גופים וארגונים רבים שתוכלו להיעזר בהם.
- לקבלת ייעוץ, בכל תחום שהוא, תוכלו לפנות אל שי"ל - שירות ייעוץ לאזרח של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, באמצעות:
- מוקד ומרכז מידע טלפוני 118
- דף הפייסבוק של שי"ל
- פנייה אל תחנות שי"ל ברחבי הארץ
סיוע לפי תחומים
- סיוע משפטי: למידע לגבי קבלת סיוע משפטי בתחומים שונים, ראו פורטל סיוע משפטי חינם או בתשלום סמלי.
- ועדות רפואיות של ביטוח לאומי: במרכזי יד מכוונת ניתן לקבל חינם סיוע והכוונה בנושאי ועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי.
- תלונות: אם ברצונכם להגיש תלונה ואו לערער על החלטות של הרשויות בתחומים שונים, ניתן למצוא מידע בפורטל תלונות וערעורים.
- נושאים ספציפיים - בכל אחד מהפורטלים של כל-זכות מפורטים ארגונים וגורמי ממשל המסייעים באותו נושא, לדוגמה:
שימוש והתמצאות באתר
1 תפריט ניווט
מצד ימין למעלה, אייקון (צלמית) תפריט הניווט הכללי של האתר פותח רשימת קישורים, בין היתר, לעדכונים האחרונים באתר, למדריכים ולזכותונים, לעזרה וכן אפשרות לעבור לאתר בערבית וברוסית.
2 עמוד ראשי
מכל מקום באתר תוכלו לחזור לדף הראשי באמצעות לחיצה על הסמל "כל זכות" או על ידי לחיצה על כפתור תפריט הניווט ובחירה באפשרות הראשונה בתפריט - "דף הבית".
3 חיפוש חופשי
בחלק המרכזי של דף הבית ובחלקו העליון של כל דף באתר ישנה חלונית חיפוש שתוכלו להקליד בה את המילים הספציפיות בנושא שאתם מחפשים מידע לגביו. מומלץ להשתמש באפשרות זו כאשר אתם מחפשים מידע על זכויות הנוגעות לאוכלוסיה מאוד ספציפית. (לדוגמה: הכשרה מקצועית להורים יחידים), או כאשר המידע משלב מספר תחומים (לדוגמה: סטודנט שיש לו הפרעת קשב). תוצאות החיפוש יופיעו בעמוד, וגלילת הדף למטה תציג את התוצאות במלואן.
4 שפות באתר
כיום כל דפי המידע הרלוונטיים באתר מתורגמים לערבית וחלק מהדפים מתורגמים לרוסית.
מתחת לשם של כל דף שמתורגם לערבית או לרוסית מופיע קישור שלחיצה עליו תעביר אתכם לעמוד המתורגם.
מתוך דף הבית ניתן לעבור לאתר בערבית או ברוסית על ידי לחיצה על השפה המבוקשת בחלק השמאלי העליון של הדף.
מתוך דפי המידע ניתן לעבור לאתר בערבית או ברוסית על ידי לחיצה על השפה המבוקשת בצמוד לחלונית החיפוש.
5 אפשרויות תצוגה / נגישות
בכל דף, בחלק העליון השמאלי ניתן ללחוץ על אייקון (צלמית) הנגישות שיפתח תפריט שמאפשר לשנות ולהתאים את תצוגת האתר, למשל גודל הטקסט.
מידע נוסף על נגישות האתר ניתן למצוא בדף זה.
6 מידע שעשוי לעניין אותך
בכל דף מידע בצד שמאל, מתחת לטבלת המוקדים הממשלתיים, תוכלו למצוא את תיבת "מידע שעשוי לעניין אותך״ ובה תמצאו קישורים לנושאים ולדפים שיכולים להיות רלוונטיים עבורכם על סמך המידע בעמוד שבו אתם נמצאים.
מתחת לתיבה זו תוכלו גם ללחוץ על הקישור ״מדריכים וזכותונים״ שיוביל אתכם לדף שמרכז את כל המדריכים והזכותונים שבאתר.
7 תקציר המידע
בתיבה זו מופיע תקציר של המידע בדף. בדפי פורטלים מופיעה הקדמה לנושא.
8 נושאים קשורים
כל ערך באתר מקושר לערכים נוספים שעשויים להיות רלוונטיים לקורא, ומופיעים בתיבת "ראו גם".
9 מצאתם מידע שיכול לעניין אחרים?
מצד שמאל של הדף מרחף לו תמיד סרגל שיתוף בצבע אפור, שמציע מספר אפשרויות לשתף ולחלוק את המידע עם אנשים נוספים.
באמצעות לחיצה על האייקונים תוכלו: לשלוח את העמוד להדפסה, לשתף חברים באמצעות דוא"ל או טוויטר או להעתיק את הקישור (בשימוש בטלפון הנייד אפשר לשתף את הדף בווטסאפ ובטלגרם).
10 מצאתם מידע לא עדכני או לא ברור?
כל גולש יכול להתקל במצב שבו המציאות שונה מהמתואר באתר, או בהסבר שאינו ברור. במקרה כזה, נבקש מכם ללחוץ על הכפתור הירוק שלחו הצעת שינוי, שנמצא בתחתית כל דף ולפרט מהו התיקון שאתם מציעים למידע המוצג באתר.
- לאחר הלחיצה, ייפתח טופס מקוון שבו תתבקשו להסביר אלו פרטים שונים ממה שמתואר באתר, ועל סמך מה אתם מתרשמים כי קיים שוני (חוברת מידע שברשותכם, מידע שהתקבל מבעל תפקיד רשמי וכדומה). גם במקרה שקיים קישור לטופס או לאתר שאינו נפתח, מדובר במידע חשוב שנרצה לדעת.
- כל הצעת שינוי תיבחן ותיבדק באופן יסודי, ובמקרה שיידרש עדכון, נדאג לבצעו בהקדם.
- אנו מברכים על פניות מהציבור באמצעות הצעות שינוי, מפני שהן חלק חשוב ממנגנון שמירת עדכניות המידע באתר.
- אין חובה לרשום את כתובת הדוא"ל שלכם, אך אם תרשמו אותה בטופס הצעת השינוי, עורכי "כל זכות" יוכלו ליצור עמכם קשר במקרה שיהיה צורך בבירור וקבלת מידע נוסף וכן לעדכן אתכם במקרה שיבוצע עדכון או שינוי.
- חשוב לזכור - מערכת כל זכות אינה מטפלת או מסייעת במיצוי זכויות בפועל! לשם כך אנא פנו לארגונים השונים שמפורטים באתר.
11 מעוניינים לקבל הודעות על עדכונים באתר?
הרשמה לאתר "כל זכות" מומלצת ונותנת יתרונות מסוימים, בעיקר לאנשי מקצוע בתחום הסיוע לציבור. חשוב להדגיש כי ההרשמה בפני עצמה אינה מאפשרת עריכה של התוכן באתר אך מאפשרת:
- הרשמה למעקב אחרי שינויים בערכים (סימון של דף העדכונים האחרונים מאפשר מעקב אחרי עדכונים מרכזיים וערכים חדשים שנוספו לאתר).
- שינוי הגדרות מערכת בהתאם להעדפותיכם
- הזדהות מיידית בעת שליחת הצעות שינוי
להרשמה יש ללחוץ על קישור זה.