אזהרה
צוות "כל זכות" מנגיש את המידע בתוך האתר בלבד והוא לא מוסמך לענות על שאלות, להעניק ייעוץ או לענות לפניות אישיות בטלפון או בדרך אחרת.

למי אפשר לפנות אם אני זקוק לעזרה אישית?

יש אפשרות לקבל עזרה וסיוע בדרכים שונות, כמו:

איך מדווחים על טעות או מידע חסר באתר?

אם מצאתם טעות או מידע שדורש עדכון, לחצו על כפתור "הציעו שינוי" בתחתית העמוד ומלאו טופס מקוון קצרצר. צוות האתר יבדוק את הפנייה, ואם בעקבותיה יבוצע עדכון, תוכלו לקבל הודעה על כך.

יש לי רעיון לשיתוף פעולה מקצועי

אם יש לכם רעיון לשיתוף פעולה מקצועי (לא מסחרי) לקידום האתר או מימוש זכויות בישראל, שלחו מייל עם הסבר קצר על הרעיון לדוא"ל

האם ניתן לקבל הרצאה או הדרכה על האתר?

כן. אנחנו מעבירים הדרכות לסוכני זכויות. בהדרכות מוצג האתר ככלי בידיהם לצורך סיוע לפונים באיתור הזכויות ומימוש שלהן. מוסבר כיצד ניתן להשתמש בו באופן מיטבי, ומתבצע תרגול של השימוש באתר לטובת הפונים.
ההדרכות ניתנות ללא תשלום (עד כמה שמסגרת התקציב מאפשרת) והן מועברות בעברית, בערבית או ברוסית.
להזמנת הדרכה, פנו אלינו בדוא"ל .