הקדמה:

נציבות קבילות ציבור (אומבודסמן) של ועידת התביעות מטפלת בפניות הציבור בעניינים הנוגעים לתחומי פעילותה של ועידת התביעות ברחבי העולם


פרטים

ארגון מפעיל:
טלפון:
02-5015417

ועידת התביעות מינתה נציב קבילות ציבור (אומבודסמן) שתפקידו לטפל בפניות הציבור בעניינים הנוגעים לתחומי פעילותה של ועידת התביעות ברחבי העולם.

תחומי האחריות של נציבות תלונות הציבור

  • לקבל תלונות לגבי פעולות שנעשו לכאורה על ידי ועידת התביעות הקשורות לתכניות שהיא מנהלת.
  • לקבוע אם תלונה, בעיה או חשש שהועלה על ידי מתלונן/ת דורש פעולת מעקב.
  • אם נדרשת פעולת מעקב, להתיעץ עם המתלונן או ההנהלה, או לחקור את הנושא.
  • לחפש כיצד ליישב תלונות, בעיות או חששות שהועלו.
  • להכין דו"חות סיכום על ממצאים והמלצות.

אופן הפניה לנציבות

  • ניתן לפנות לנציבות בכל אחת מהדרכים הבאות:
    • בדוא”ל ombudsman@claimscon.org
    • בטלפון 02-5015417
    • בפקס 02-5015419
    • בדואר רגיל, לכל אחת מהכתובות הבאות:
      • ועידת התביעות, ת.ד. 7757 ירושלים 9107701 ישראל
      • Claims Conference Ombudsman Postfach 90 02 08 Frankfurt 60442 Germany
      • The 0mbudsman PO Box 585 Old Chelsea Station New York NY 10113