הקדמה:

כדי לסייע בהתמודדות עם המצוקה הנפשית וההשלכות של משבר הקורונה, קופות החולים מציעות שירות של תמיכה נפשית טלפונית
השירות כולל עד 3 מפגשים טלפוניים אישיים עם גורמי מקצוע מומחים בתחום בריאות הנפש
השירות הינו זמני וניתן בתקופה שבין ה-01.07.2020 ל-31.12.2020
השירות ניתן ללא עלות
למידע נוסף ראו שמירה על בריאות נפשית באתר משרד הבריאות


פרטים

ארגון מפעיל:
קופות החולים
יישוב:
כל הארץ
זמין בשפות:
עברית, ערבית, אמהרית ורוסית
עלות:
ללא עלות

על מנת לסייע בהתמודדות עם הקשיים, המצוקה הנפשית וההשלכות הבריאותיות והכלכליות של משבר הקורונה, קופות החולים מציעות שירות זמני וחד פעמי של מפגשים טלפוניים עם אנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש (פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים וכו').

  • השירות נועד לתת תמיכה נפשית, כלים ומיומנויות שיסייעו בהתמודדות עם המצב.
  • השירות כולל עד 3 מפגשים טלפוניים אישיים (עד 45 דקות לכל מפגש).
  • השירות ניתן ללא עלות ואין צורך בקבלת הפנייה מרופא או התחייבות (טופס 17).
  • השירות הינו זמני וניתן בתקופה שבין ה-01.07.2020 ל-31.12.2020.

נותני השירות

  • כל קופות החולים, בעצמן או באמצעות גורמים מטעמם (פירוט בהמשך הדף).

אוכלוסיית יעד ותנאי זכאות

  • כלל האזרחים.

אופן קבלת השירות

  • יש לפנות לקופת החולים בה חברים לצורך תיאום תור:
    • מכבי- באמצעות המוקד הטלפוני במספר *3028. למידע נוסף ראו באתר "מכבי".
    • מאוחדת- באמצעות המוקד הטלפוני במספר *3833. למידע נוסף ראו באתר "מאוחדת".
    • כללית- באמצעות המוקד הטלפוני במספר *2708. למידע נוסף ראו באתר "כללית".
    • לאומית- באמצעות פנייה לאחד מהארגונים הבאים. למידע נוסף ראו באתר "לאומית".
  • מטפלת או מטפל מטעם קופת החולים ייצרו קשר עם הפונה בתוך שלושה ימים מקבלת הפנייה.

עלות השירות

  • השירות ניתן ללא עלות.

חשוב לדעת

  • אין צורך בהפנייה מרופא, התחייבות (טופס 17) או אישור מקדים כלשהו לצורך קבלת השירות.
  • השירות ניתן בשפה העברית, הערבית האמהרית והרוסית, אך ייתכן וניתן גם בשפות נוספות (יש לבדוק מול קופת החולים).
  • שירות זה הינו זמני, חד פעמי, אינו כרוך בעלות ואינו חלק משירותי בריאות הנפש שבסל הבריאות ולא בא להחליף אותם.
  • למידע מורחב אודות זכויות, הליכים והטבות בתחום בריאות הנפש, ניתן להיכנס לפורטלים הייעודיים בתחום: