הקדמה:

כדי לסייע בהתמודדות עם המצוקה הנפשית וההשלכות של משבר הקורונה, קופות החולים מציעות שירות של תמיכה נפשית טלפונית
השירות כולל עד 3 מפגשים טלפוניים אישיים עם גורמי מקצוע מומחים בתחום בריאות הנפש
השירות ניתן ללא עלות
למידע נוסף ראו שמירה על בריאות נפשית באתר משרד הבריאות


פרטים

ארגון מפעיל:
קופות החולים
יישוב:
כל הארץ
זמין בשפות:
עברית, ערבית, אמהרית ורוסית
עלות:
ללא עלות
תחום ראשי:

על מנת לסייע בהתמודדות עם הקשיים, המצוקה הנפשית וההשלכות הבריאותיות והכלכליות של משבר הקורונה, קופות החולים מציעות שירות זמני וחד-פעמי של מפגשים טלפוניים עם אנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש (פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים וכו').

  • השירות נועד לתת תמיכה נפשית, כלים ומיומנויות שיסייעו בהתמודדות עם המצב.
  • השירות כולל עד 3 מפגשים טלפוניים אישיים (עד 45 דקות לכל מפגש).
  • השירות ניתן ללא עלות ואין צורך בקבלת הפניה מרופא או התחייבות (טופס 17).


נותני השירות

  • כל קופות החולים, בעצמן או באמצעות גורמים מטעמם (פירוט בהמשך הדף).

אוכלוסיית יעד ותנאי זכאות

  • כלל האזרחים.

אופן קבלת השירות

  • יש לפנות לקופת החולים בה חברים לצורך תיאום תור:
    • מכבי- באמצעות המוקד הטלפוני במספר *3028. למידע נוסף ראו באתר "מכבי".
    • מאוחדת- באמצעות המוקד הטלפוני במספר *3833. למידע נוסף ראו באתר "מאוחדת".
    • כללית- באמצעות המוקד הטלפוני במספר *2708. למידע נוסף ראו באתר "כללית".
    • לאומית- באמצעות פנייה לאחד מהארגונים הבאים. למידע נוסף ראו באתר "לאומית".
  • מטפלת או מטפל מטעם קופת החולים ייצרו קשר עם הפונה בתוך שלושה ימים מקבלת הפנייה.

עלות השירות

  • השירות ניתן ללא עלות.

חשוב לדעת

  • אין צורך בהפניה מרופא, התחייבות (טופס 17) או אישור מקדים כלשהו לצורך קבלת השירות.
  • השירות ניתן בשפה העברית, הערבית האמהרית והרוסית, אך ייתכן וניתן גם בשפות נוספות (יש לבדוק מול קופת החולים).
  • שירות זה הינו זמני, חד-פעמי, אינו כרוך בעלות ואינו חלק משירותי בריאות הנפש שבסל הבריאות ולא בא להחליף אותם.
  • למידע מורחב אודות זכויות, הליכים והטבות בתחום בריאות הנפש, ניתן להיכנס לפורטלים הייעודיים בתחום: