כדי לסייע בהתמודדות עם המצוקה הנפשית וההשלכות של משבר הקורונה, קופות החולים מציעות שירות של תמיכה נפשית טלפונית
השירות כולל עד 3 מפגשים טלפוניים אישיים עם גורמי מקצוע מומחים בתחום בריאות הנפש
השירות ניתן ללא עלות
ראו שמירה על בריאות נפשית באתר משרד הבריאות
פרטים
ארגון מפעיל: | קופות החולים |
---|---|
יישוב: | כל הארץ |
זמין בשפות: | עברית, ערבית, אמהרית ורוסית |
עלות: | ללא עלות |
תחום ראשי: | קורונה |
כדי לסייע בהתמודדות עם הקשיים, המצוקה הנפשית וההשלכות הבריאותיות והכלכליות של משבר הקורונה, קופות החולים מציעות שירות זמני וחד-פעמי של מפגשים טלפוניים עם אנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש (פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים וכו').
- השירות נועד לתת תמיכה נפשית, כלים ומיומנויות שיסייעו בהתמודדות עם המצב.
- השירות כולל עד 3 מפגשים טלפוניים אישיים (עד 45 דקות לכל מפגש).
- השירות ניתן ללא עלות ואין צורך בקבלת הפניה מרופא או התחייבות (טופס 17).
נותני השירות
- כל קופות החולים, בעצמן או באמצעות גורמים מטעמם (פירוט בהמשך הדף).
אוכלוסיית יעד ותנאי זכאות
- כלל האזרחים.
אופן קבלת השירות
- יש לפנות לקופת החולים בה חברים לצורך תיאום תור:
- מכבי- באמצעות המוקד הטלפוני במספר *3028. למידע נוסף ראו באתר "מכבי".
- מאוחדת- באמצעות המוקד הטלפוני במספר *3833. למידע נוסף ראו באתר "מאוחדת".
- כללית- באמצעות המוקד הטלפוני במספר *2708. למידע נוסף ראו באתר "כללית".
- לאומית- באמצעות פנייה לאחד מהארגונים הבאים. למידע נוסף ראו באתר "לאומית".
- עמך- בטלפון 02-6335209 או בכתובת הדוא"ל leumit@amcha.org.
- בית חם- בטלפון 073-2800539.
- תפארת בית חם (לדוברי השפה הערבית)- בטלפון 04-6111891.
- מטפלת או מטפל מטעם קופת החולים ייצרו קשר עם הפונה בתוך שלושה ימים מקבלת הפנייה.
עלות השירות
- השירות ניתן ללא עלות.
חשוב לדעת
- אין צורך בהפניה מרופא, התחייבות (טופס 17) או אישור מקדים כלשהו לצורך קבלת השירות.
- השירות ניתן בשפה העברית, הערבית האמהרית והרוסית, אך ייתכן וניתן גם בשפות נוספות (יש לבדוק מול קופת החולים).
- שירות זה הינו זמני, חד-פעמי, אינו כרוך בעלות ואינו חלק משירותי בריאות הנפש שבסל הבריאות ולא בא להחליף אותם.
- למידע מורחב אודות זכויות, הליכים והטבות בתחום בריאות הנפש, ניתן להיכנס לפורטלים הייעודיים בתחום: