היחידה לפניות הציבור במוסד לביטוח לאומי משמשת כתובת לציבור המבוטחים, המעוניינים להתלונן על כל נושא בתחומי הפעילות של המוסד לביטוח לאומי.
פרטים
![]() | |
אתר אינטרנט: | לאתר |
---|---|
כתובת: | האגף לפניות הציבור, רחוב יפו 217 ירושלים, 9199908 |
פקס: | 02-6525038 |
אופני הפנייה
- טופס מקוון
- בדואר: האגף לפניות הציבור, רחוב יפו 217 ירושלים, 9199908
- בפקס: 02-6525038
- בטלפון: 02-6709070 בימים ראשון עד חמישי בשעות 13:00 – 15:00.
- שימו לב: המענה הטלפוני באגף לפניות הציבור נועד רק לבירורים הקשורים בטיפול בפניות שכבר הוגשו לאגף. בבירורים אחרים יש לפנות למוקד הטלפוני הארצי.
לקבלת טיפול מהיר, נא הקפידו על הפרטים האלה:
- יש לרשום את הפרטים האישיים: שם פרטי, שם משפחה, מספר תעודת זהות מלא.
- יש לציין כתובת מלאה כולל מיקוד. תשובה תישלח לכתובת המבוקשת רק אם היא מעודכנת במוסד לביטוח לאומי.
- רצוי לקצר בדברים ולציין פרטים חיוניים בלבד שיקלו על בירור הפנייה.
- אין לפנות בעניינים התלויים ועומדים בערכאה שיפוטית או בעניינים שהוכרעו בהליך משפטי.
- פנייה לאגף פניות הציבור אינה עוצרת כל הליך אחר, לרבות, הליכי אכיפה ומועדים הקבועים בחוק להגשת ערעור.
נושאים וזכויות
- תעסוקה וזכויות עובדים
- הבטחת הכנסה
- משפחות שבראשן הורה עצמאי (משפחות חד הוריות)
- אנשים עם מוגבלויות
- זיקנה והזדקנות
- עובדים זרים