היחידה לפניות הציבור במוסד לביטוח לאומי משמשת כתובת לציבור המבוטחים, המעוניינים להתלונן על כל נושא בתחומי הפעילות של המוסד לביטוח לאומי.

פרטים

אתר אינטרנט:לאתר
כתובת:האגף לפניות הציבור, רחוב יפו 217 ירושלים, 9199908
פקס:02-6525038

אופני הפנייה

  • טופס מקוון
  • בדואר: האגף לפניות הציבור, רחוב יפו 217 ירושלים, 9199908
  • בפקס: 02-6525038
  • בטלפון: 02-6709070 בימים ראשון עד חמישי בשעות 13:00 – 15:00.
    • שימו לב: המענה הטלפוני באגף לפניות הציבור נועד רק לבירורים הקשורים בטיפול בפניות שכבר הוגשו לאגף. בבירורים אחרים יש לפנות למוקד הטלפוני הארצי.


לקבלת טיפול מהיר, נא הקפידו על הפרטים האלה:

  • יש לרשום את הפרטים האישיים: שם פרטי, שם משפחה, מספר תעודת זהות מלא.
  • יש לציין כתובת מלאה כולל מיקוד. תשובה תישלח לכתובת המבוקשת רק אם היא מעודכנת במוסד לביטוח לאומי.
  • רצוי לקצר בדברים ולציין פרטים חיוניים בלבד שיקלו על בירור הפנייה.
  • אין לפנות בעניינים התלויים ועומדים בערכאה שיפוטית או בעניינים שהוכרעו בהליך משפטי.
  • פנייה לאגף פניות הציבור אינה עוצרת כל הליך אחר, לרבות, הליכי אכיפה ומועדים הקבועים בחוק להגשת ערעור.

נושאים וזכויות

גורמים מסייעים

ארגוני סיוע