שירות הייעוץ לאזרח הוותיק של המוסד לביטוח לאומי מפעיל, באמצעות מתנדבים, מוקד טלפוני ב-5 שפות עבור אזרחים ותיקים ובני משפחותיהם, המסייע בנושאים שונים הקשורים לגיל המבוגר
כמו כן, מופעל על-ידי מתנדבים מרכז תמיכה ומידע טלפוני ארצי בטלפון *9696 או 02-6709857
שירות הייעוץ לאזרח הוותיק פועל בכל סניפי המוסד לביטוח לאומי ומטרתו לסייע לאזרחים ותיקים ובני משפחותיהם בפתרון בעיות האופייניות לגיל המבוגר.
- ניתן לפנות למחלקת הייעוץ בסניף הביטוח הלאומי שבמקום המגורים, באמצעות הטלפונים הבאים:
- עברית 02-6463400
- ערבית 02-6463401
- רוסית 02-6463402
- אמהרית 02-6463403
- אנגלית 02-6463404
מרכז תמיכה ומידע טלפוני ארצי
- בנוסף למוקד הטלפוני, מפעילים מתנדבים עבור אזרחים ותיקים ובני משפחותיהם מרכז תמיכה ומידע טלפוני ארצי בטלפון *9696 או 02-6709857.
- מרכז התמיכה פועל בימים א'-ה' בין השעות 9:00 - 12:30.
- הסיוע ניתן בתחומים הבאים:
- מיצוי זכויות בביטוח הלאומי
- מידע על זכויות ושירותים בקהילה
- ייעוץ בנושאים הנוגעים לאדם המבוגר
- תמיכה אישית ואוזן קשבת
- סיוע לניצולי שואה בני 90 ומעלה בהגשת תביעה לגמלת סיעוד.
פרסומים והרחבות
- שירות הייעוץ לאזרח הוותיק ומשפחתו באתר המוסד לביטוח לאומי