הקדמה:

שירותים ממשלתיים שונים ניתנים כיום באופן מקוון, באמצעות מערכת ההזדהות הממשלתית שמצריכה הרשמה מראש

ישנם שירותים ממשלתיים שניתן לקבל רק לאחר שנרשמים הרשמה ראשונית למערכת ההזדהות הממשלתית.

אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים

  • מי שמעוניינים לקבל שירותי ממשלה מקוונים הדורשים זיהוי אישי באמצעות מערכת ההזדהות הממשלתית.
  • כדי שיוכלו להירשם למערכת, צריכים להיות ברשותם 2 מתוך 4 אמצעי הזיהוי הבאים (נדרשים לצורך ההרשמה הראשונית בלבד):
    1. תעודת זהות ישראלית בתוקף, או תעודת זהות ביומטרית לאחר שהופעלה.
    2. דרכון ישראלי בתוקף.
    3. כרטיס אשראי ישראלי, לא כולל כרטיסי דביט (לחיוב מיידי) של ויזה וישראכרט ולא כולל כרטיסים נטענים המתחילים בספרות 458047 וכרטיסי דביט של לאומי קארד.
    4. תעודת עולה.

שלבי ההליך

פנייה למוקד סיוע

  • לשאלות, בירורים וסיוע בתהליך, ניתן להתקשר למוקד הממשלתי בטלפון 1299.