מוקד השירות והתמיכה הטלפוני של מגדל אור מעניק סיוע לאנשים עם עיוורון או לקויות ראייה בנושאים שונים
השירות ניתן ללא תשלום
פרטים
ארגון מפעיל: | מגדל אור |
---|---|
פרטי השירות באתר המפעיל | |
טלפון: | 9366* |
עלות: | ללא תשלום |
תחום ראשי: | עיוורים ולקויי ראייה |
תחום משני: | תעסוקת אנשים עם מוגבלויות |
מוקד השירות ותמיכה של מגדל אור (יעדים לצפון) מספק מענה המותאם לאנשים עם עיוורון או לקויות ראייה, בנושאים הבאים:
- אביזרי עזר לעבודה על מחשב: המוקד מספק תמיכה טכנית בשימוש בעזרים כגון: מנועי דיבור, תוכנות הגדלה, תוכנות קורא מסך, תוכנות סריקה, צג ברייל, טמ"ס ואחרים.
- מחשבים: המוקד מסייע בתחומים הכוללים טיפול בתקלות בשימוש במחשב, גלישה באינטרנט, תוכנות נפוצות כגון אופיס, ועוד.
- טלפונים ניידים: במוקד ניתן שירות לתפעול טלפונים ניידים וסמארטפונים.
- שירותי מגדל אור: המוקד מספק מידע לגבי שירותים הניתנים במגדל אור, כגון: הכוונה ומענה ראשוני לשירותי הדרכה שיקומית, הדרכת מחשבים, מציאת עבודה, בדיקות במכון לשיקום ראייה ירודה, אבחונים וכו'.
נותני השירות
- עמותת מגדל אור.
אוכלוסיית יעד ותנאי זכאות
- עיוורים ולקויי ראייה.
למי פונים?
- ניתן לפנות למוקד בדרכים הבאות:
- טלפון: *9366 בימים א'-ה' בין השעות 20:00-08:30.
- דוא״ל: hdmigdalor@migdalor.org.il.
- טופס פנייה מקוון (בתחתית העמוד שנפתח).
- מחוץ לשעות הפעילות ניתן להשאיר הודעה בטלפון, בדוא״ל או בטופס הפנייה.