ארגונים וגופים שונים מפעילים קווי מידע ותמיכה טלפוניים עבור חולי סרטן ובני משפחותיהם
האגודה למלחמה בסרטן
מוקדי מידע
- האגודה למלחמה בסרטן מפעילה את טלמידע - שירות מידע טלפוני 24 שעות ביממה לחולים לבני משפחותיהם ולציבור הרחב. בטלמידע ניתן לקבל תשובות על שאלות בכל הקשור למחלת הסרטן, דרכי מניעה, האבחון, הטיפול והשיקום, וכן לקבל חוברות הסברה בנושאים שונים ללא תשלום.
- מספר הטלמידע: 1-800-599-995
- טלמידע בשפה הרוסית: 1-800-34-33-4 4
- טלמידע בשפה הערבית: 1-800-36-36-5 5
- כמו כן, במרכז המידע של האגודה, בטלפון: 03-5721608, נמצאות מידעניות עם גישה למאגרי מידע בינלאומיים ממוחשבים. מרכז המידע מספק מידע מקצועי המותאם באופן אישי לפונים - חולים, בני משפחה, אנשי צוות רפואי והציבור הרחב.
מוקד תמיכה
- שירות "טלתמיכה" של האגודה למלחמה בסרטן מיועד לתת מענה טלפוני למצויים במצוקה נפשית מיידית וזקוקים לסיוע תמיכתי ראשוני.
- במידת הצורך מופנים הפונים להמשך טיפול בבית חולים או במסגרת הקהילה.
- מספר הטלתמיכה: 1-800-200-444
שירותי בריאות כללית
- "כללית" מפעילה מוקד טלפוני בתמיכת האגודה למלחמה בסרטן.
- במוקד ניתן לקבל ייעוץ מקצועי ותמיכה רגשית מאחיות אונקולוגיות, המסייעות בהתמודדות עם כל בעיה או שאלה בשעות בהן המרפאות סגורות.
- שעות הפעילות של המוקד:
- ימים א' - ה': בשעות 24:00 - 18:00
- ימי ו' וערבי חג: בשעות 24:00 - 13:00
- שבתות וחגים: בשעות 24:00 - 08:00
- מספר המוקד: *9585 . למידע נוסף באתר הכללית.
אחת מתשע
- הקו החם של אחת מתשע מיועד להתייעצות ותמיכה בחולות סרטן השד וקרוביהן.
- הקו החם מאויש מדי יום ע"י מתנדבות שהחלימו בעצמן מסרטן שד ועברו הכשרה מיוחדת.
- שיחת חינם: 1-800-363-400
בית נתן - מרכז משאבי בריאות ותמיכה לנשים חולות סרטן
- בית נתן מפעיל קו חם - "לב רחל".
- מתנדבות שהתמודדו עם המחלה מאיישות את הקו לאחר שעברו הכשרה מיוחדת לכך.
- מספר הקו: 02-6433447
אוכלוסיית יעד
- כל חולה באחת ממחלות הסרטן, בני משפחתו והמקורבים לו יכולים להתקשר באופן חופשי, להתייעץ ולהיתמך.