אנשים חירשים וכבדי שמיעה יכולים להיעזר במרכז תקשורת המתווך בינם לבין נותני שירותים שונים
השירות ניתן באמצעות תרגום לשפת סימנים בזמן אמת (בשיחת וידאו) או בתיווך כתוב (בווטסאפ, בפקס או בדוא"ל)
השירות כרוך בדמי מנוי של 100 ₪ לשנה
למידע נוסף ראו באתר משרד הרווחה ובאתר קליק לרווחה
פרטים
ארגון מפעיל: | חברת שידורית |
---|---|
פרטי השירות באתר המפעיל | |
יישוב: | כל הארץ |
עלות: | 100 ₪ לשנה |
תחום ראשי: | אנשים עם מוגבלויות |
תחום משני: | חירשים וכבדי שמיעה |
משרד הרווחה הקים מרכז תקשורת במטרה לסייע לאנשים חירשים וכבדי שמיעה ביצירת קשר טלפוני עם נותני שירות.
- המרכז מסייע בנושאים כגון:
- הזמנה או ביטול תור מול נותני שירות (רופא, מוסך, מספרה וכו')
- הזמנת שירות מנותני שירותים (אינסטלטור, חשמלאי, טכנאי וכו')
- קביעת פגישה עסקית
- בירורים והעברת מסרים בנושאים שונים (לוחות זמנים של תחבורה ציבורית, בירור מול נותני שירותים וכו')
- סיוע ברכישת מוצרים (תשלום דרך כרטיס אשראי בטלפון, הזמנת משלוחים וכו')
- השירות ניתן באמצעות תרגום משפת סימנים ישראלית לעברית ומעברית לשפת סימנים ישראלית, או באמצעות אמצעי תיווך אחרים (כמו העברת מסר בכתב).
נותן השירות
- משרד הרווחה באמצעות חברת שידורית.
אוכלוסיית יעד ותנאי זכאות
- אנשים מגיל 18, עם ירידה בשמיעה של 70 דציבלים או יותר באוזן הטובה, שזכאותם אושרה על-ידי משרד הרווחה.
אופן קבלת השירות
- יש למלא טופס הרשמה מקוון.
- לאחר ההרשמה ניתן לפנות למוקד בכל אחת מהדרכים הבאות:
- דוא"ל Shidurit.tergum@gmail.com
- פקס 03-5114061
- הודעת טקסט (SMS) או ווטסאפ למספר [tel: 053-3206350 053-3206350]
- [ https://www.rofim.org.il/minisite/minisite.aspx?DocID=שיחות%20תרגום%20ותיווך%20מרחוק# פנייה מקוונת]
- התקשרות למוקד תורים 03-5114625
- המוקד זמין כל יום משעה 06:00 בבוקר עד 00:00.
- בפנייה למוקד ניתן לתאם תור לשיחת תיווך או לתרגום מרחוק.
- במקרי חירום ניתן גם לפנות למוקד לצורך קבלת סיוע דחוף.
עלות השירות
- השירות כרוך בדמי מנוי בסכום של 100 ₪ לשנה.
חשוב לדעת
- השירות ניתן בשפה העברית ובשפת הסימנים הישראלית.