משרד הבריאות מפעיל מוקד לטיפול בתלונות על תורים ארוכים לבדיקות MRI ובהקדמתם
ניתן לפנות למוקד בטלפון 02-5081325, בדוא"ל sar@moh.gov.il או בפקס 02-5655993
הנהלת משרד הבריאות מנסה להגביר את שימוש הציבור בבדיקות MRI ולקצר את זמן ההמתנה לבדיקה. כחלק ממדיניות זו, פתח משרד הבריאות אפיק תקשורת עם הציבור, לצורך תלונות וקידום אפשרי לתורים חריגים.
מי זכאי?
- מי שמעוניין להקדים את התור שנקבע לו לבדיקת MRI, או להתלונן על עיכוב בקבלת התור.
תהליך מימוש הזכות
- מי שמעוניינים להקדים את התור שנקבע להם, ישלחו בקשה שתכלול:
- פרטים מלאים של המבקש
- מועד התור שנקבע
- טופס ההפניה לבדיקה
- את הבקשה ניתן לשלוח באחת מהדרכים הבאות:
- דוא"ל sar@moh.gov.il
- פקס 02-5655993
- לתלונות ובירורים ניתן להתקשר למוקד בטלפון 02-5081325.
כדאי לדעת
- המוקד פועל בתוך לשכת שר הבריאות.
מקורות משפטיים ורשמיים
הרחבות ופרסומים
- התוכנית הלאומית ל-MRI חוברת מידע מטעם משרד הבריאות