במכוני שמיעה של קופות חולים ובבתי חולים ברחבי הארץ פועלות תחנות מידע, ייעוץ ותמיכה לאנשים עם לקות שמיעה ובני משפחתם
השירות אינו כרוך בתשלום
למידע נוסף ראו באתר קליק לרווחה של משרד הרווחה
פרטים
ארגון מפעיל: | בקול |
---|---|
טלפון: | 03-5257001 |
עלות: | ללא תשלום |
תחום ראשי: | אנשים עם מוגבלויות |
תחום משני: | חירשים וכבדי שמיעה |
משרד הרווחה והביטחון החברתי מפעיל באמצעות עמותת בקול תחנות ייעוץ, מידע ותמיכה לאנשים עם לקות שמיעה ובני משפחתם בנושאים כגון:
- מידע על לקות השמיעה.
- מידע על אביזרי עזר ומכשירי שמיעה.
- ייעוץ לגבי סוג מכשיר השמיעה המומלץ לפונה הספציפי.
- מידע על זכויות של אנשים עם לקות שמיעה, וסיוע במימוש הזכאות.
נותני השירות
- עמותת בקול.
אוכלוסיית יעד ותנאי זכאות
- השירות מיועד למתחרשים שטרם רכשו מכשירי שמיעה או אביזרי עזר, אך כל מי שמתעניינים בשיקום השמיעה יכולים לפנות לתחנת המידע.
אופן קבלת השירות
- יש ליצור קשר ולקבוע תור מראש באחת מתחנות המידע. לרשימת התחנות ראו באתר קליק לרווחה של משרד הרווחה.
- לפרטים על שעות הפעילות של תחנות המידע ניתן להתקשר לארגון בקול:
- בטלפון 03-5257001
- בדוא"ל info@bekol.org
עלות השירות
- השירות אינו כרוך בתשלום.
חשוב לדעת
- תחנות המידע מופעלות על ידי אנשים עם ידע מקצועי שהם כבדי שמיעה בעצמם ומכירים מניסיון אישי את ההתמודדות עם הירידה בשמיעה.