הקדמה:

משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, באמצעות עמותת בקול מפעיל תחנות מידע, ייעוץ ותמיכה לאנשים עם לקות שמיעה ובני משפחתם
תחנות המידע ממוקמות במכוני שמיעה של קופות חולים ובתי חולים ברחבי הארץ
השירות אינו כרוך בתשלום


פרטים

ארגון מפעיל:
יישוב:
מספר ישובים בארץ
טלפון:
03-5257001
עלות:
ללא תשלום

משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, מפעיל באמצעות עמותת בקול, תחנות ייעוץ, מידע ותמיכה לאנשים עם לקות שמיעה ובני משפחתם בנושאים כגון:

  • מידע על לקות השמיעה.
  • מידע על אביזרי עזר ומכשירי שמיעה.
  • ייעוץ לגבי סוג מכשיר השמיעה המומלץ לפונה הספציפי.
  • מידע על זכויות של אנשים עם לקות שמיעה, וסיוע במימוש הזכאות.

נותני השירות

אוכלוסיית יעד ותנאי זכאות

  • השירות מיועד למתחרשים שטרם רכשו מכשירי שמיעה או אביזרי עזר, אך כל אדם המתעניין בשיקום לקויות שמיעה יכול לפנות לתחנת המידע.

אופן קבלת השירות

עלות השירות

  • השירות אינו כרוך בתשלום.

חשוב לדעת

  • תחנות המידע מופעלות על ידי אנשים בעלי ידע מקצועי שהם כבדי שמיעה בעצמם ומכירים מניסיון אישי את ההתמודדות עם הירידה בשמיעה.