דייר המתגורר בבית דיור מוגן זכאי להתקשר עם נותני שירות שונים
הנהלת בית הדיור המוגן אינה רשאית להתנגד להתקשרות של הדייר עם נותן השירות, אם לא קיימת סיבה סבירה להתנגדות
בקצרה
דייר בבית דיור מוגן רשאי להתקשר עם כל נותן שירות בהסכם למתן שירות אישי או שירות אחר, שיינתן בתוך דירתו.
מי זכאי?
- כל דייר בבית דיור מוגן.
הליך מימוש הזכות
- הדייר יודיע מראש להנהלת בית הדיור המוגן על כוונתו להתקשר עם נותן השירות.
- הנהלת בית הדיור המוגן לא תתנגד להתקשרות של הדייר עם נותן השירות ולא תמנע את מתן השירות, אלא אם כן קיימת לכך סיבה סבירה.
פנייה לממונה על חוק דיור מוגן
- דיירים בבתי דיור מוגן ובני משפחותיהם הסבורים כי בית הדיור המוגן הפר את הוראות חוק הדיור המוגן יכולים לפנות לממונה על הנושא במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים.
- למידע נוסף ראו פנייה לממונה על חוק דיור מוגן.
גורמים מסייעים
מוקדים ממשלתיים
ארגוני סיוע
גורמי ממשל
- משרד הרווחה- הממונה על פניות הציבור ומפקחי בתי הדיור המוגן במחוזות
מקורות משפטיים ורשמיים
חקיקה ונהלים
- חוק הדיור המוגן, תשע"ב-2012 - סעיף 32