קופות החולים מפעילות קווי סיוע ומוקדי ייעוץ טלפונים למתן תמיכה נפשית-רגשית בעקבות המצב הבטחוני
בנוסף, ניתן לפנות למרכזי חוסן הפועלים באזורים מסוימים
למידע נוסף ראו באתר משרד הבריאות
תקציר
בעקבות המצב הבטחוני, קופות החולים מפעילות קווי סיוע ומוקדי ייעוץ טלפונים.
- קווי הסיוע מספקים תמיכה נפשית-רגשית לפונים אליהם בכל שעות היממה.
מי זכאי?
- מבוטחי קופות החולים הזקוקים לתמיכה נפשית בעקבות המצב הבטחוני.
תהליך מימוש הזכות
- ניתן להתקשר 24 שעות ביממה למוקדים אלה:
- כללית: 03-7472010
- מכבי: *3555
- לאומית: *507
- מאוחדת: *3833
ראו גם
גורמים מסייעים
מוקדים ממשלתיים
גורמי ממשל
- משרד הבריאות
- קופות החולים
חשוב לדעת
- לקבלת סיוע ותמיכה ניתן לפנות גם אל:
- [[מרכז חוסן|מרכזי חוסן] שפועלים באזורים מסוימים.
- מרכזים לתמיכה נפשית שפועלים במספר בתי חולים.
- נפגעי חרדה עקב אירוע איבה זכאים לטיפול נפשי מטעם המוסד לביטוח לאומי ומשרד הבריאות, גם אם אינם מוכרים כנפגעי פעולת איבה.
מקורות משפטיים ורשמיים
חקיקה ונהלים
- חוזר מנכ"ל משרד הבריאות מס' 7/2018 מיום 20.02.2018 - הפעלה של מענה נפשי לאוכלוסייה בשעת חירום