קופות החולים מפעילות קווי סיוע ומוקדי ייעוץ טלפונים למתן תמיכה נפשית-רגשית בעקבות המצב הבטחוני
קווי הסיוע פועלים בשפה העברית, הערבית, הרוסית והאמהרית
בנוסף, ניתן לפנות למרכזי חוסן הפועלים באזורים מסוימים
למידע נוסף ראו באתר משרד הבריאות
בקצרה
בעקבות המצב הבטחוני, קופות החולים מפעילות קווי סיוע ומוקדי ייעוץ טלפונים.
- קווי הסיוע מספקים תמיכה נפשית-רגשית לפונים אליהם בכל שעות היממה.
- קווי הסיוע פועלים בשפה העברית, הערבית, הרוסית והאמהרית
מי זכאי?
- מבוטחי קופות החולים הזקוקים לתמיכה נפשית בעקבות המצב הבטחוני.
תהליך מימוש הזכות
- ניתן להתקשר 24 שעות ביממה למוקדים אלה:
- כללית: 03-7472010
- מכבי: *3555
- לאומית: *507
- מאוחדת: *3833
כדאי לדעת
- לקבלת סיוע ותמיכה ניתן לפנות גם אל:
- מרכזי חוסן שפועלים באזורים מסוימים.
- מרכזים לתמיכה נפשית שפועלים במספר בתי חולים.
- נפגעי חרדה עקב אירוע איבה זכאים לטיפול נפשי מטעם המוסד לביטוח לאומי ומשרד הבריאות, גם אם אינם מוכרים כנפגעי פעולת איבה.
ראו גם
גורמים מסייעים
מוקדים ממשלתיים
גורמי ממשל
- משרד הבריאות
- קופות החולים
מקורות משפטיים ורשמיים
חקיקה ונהלים
- חוזר מנכ"ל משרד הבריאות מס' 7/2018 מיום 20.02.2018 - הפעלה של מענה נפשי לאוכלוסייה בשעת חירום