קופות החולים מפעילות קווי סיוע ומוקדי ייעוץ טלפונים למתן תמיכה נפשית-רגשית בעקבות המצב הבטחוני
קווי הסיוע פועלים בשפה העברית, הערבית, הרוסית והאמהרית
בנוסף, ניתן לפנות למרכזי חוסן הפועלים באזורים מסוימים
למידע נוסף ראו באתר משרד הבריאות

בקצרה

בעקבות המצב הבטחוני, קופות החולים מפעילות קווי סיוע ומוקדי ייעוץ טלפונים.

  • קווי הסיוע מספקים תמיכה נפשית-רגשית לפונים אליהם בכל שעות היממה.
  • קווי הסיוע פועלים בשפה העברית, הערבית, הרוסית והאמהרית

מי זכאי?

  • מבוטחי קופות החולים הזקוקים לתמיכה נפשית בעקבות המצב הבטחוני.

תהליך מימוש הזכות

  • ניתן להתקשר 24 שעות ביממה למוקדים אלה:
    • כללית: 03-7472010
    • מכבי: *3555
    • לאומית: *507
    • מאוחדת: *3833

כדאי לדעת

  • לקבלת סיוע ותמיכה ניתן לפנות גם אל:
  • נפגעי חרדה עקב אירוע איבה זכאים לטיפול נפשי מטעם המוסד לביטוח לאומי ומשרד הבריאות, גם אם אינם מוכרים כנפגעי פעולת איבה.
ראו גם

גורמים מסייעים

גורמי ממשל

מקורות משפטיים ורשמיים

חקיקה ונהלים