הקדמה:

שירות התעסוקה מפעיל שירות מקוון (אינטרנטי) המסייע למעסיקים באיתור וגיוס עובדים
השירות מאפשר פרסום וניהול משרות, איתור עובדים מתאימים ואפשרות יצירת קשר ישיר עם מועמדים
בנוסף, השירות מאפשר לקבל סיוע, תמיכה וליווי על-ידי מתאם מעסיקים בלשכה
השירות ניתן ללא תשלום
למידע נוסף ראו באתר שירות התעסוקה


פרטים

ארגון מפעיל:
יישוב:
בכל הארץ
טלפון:
מוקד שירות לקוחות 9687*
077-2718800
עלות:
ללא תשלום

שירות התעסוקה הישראלי מפעיל שירות מקוון (אינטרנטי), ללא תשלום, במסגרתו כל מעסיק שנרשם לאתר ולשירות יכול, בין השאר:

  • לפרסם משרות ולנהל אותן (לערוך, לשנות ולסגור).
  • לחפש עובדים בתוך המאגר ולקבל התראות ומידע על עובדים מתאימים, לפי הגדרות אישיות וקריטריונים שהוגדרו מראש.
  • לפנות באופן יזום וישיר אל עובדים (שפרטיהם גלויים או לאחר קבלת אישור מהם באמצעות האתר).
  • לקבל תמיכה, סיוע וליווי על-ידי מתאם מעסיקים בלשכת התעסוקה הקרובה למקום פעילות העסק.

נותן השירות

אוכלוסיית יעד ותנאי זכאות

  • כל מעסיק, לצורך רישומו לשירות, נדרש להצטייד באחד מאלו:

אופן קבלת השירות

  • על המעסיק להיכנס לאתר האינטרנט של שירות התעסוקה הישראלי ולבצע רישום לאתר.
  • במסגרת הרישום לשירות, על המעסיק לבחור באחד משני מסלולי שירות: (למידע נוסף לחץ כאן)
    • דיגטלי (השירות מנוהל ישירות על-ידי ומול המעסיק).
    • לשכתי (המעסיק מקבל ליווי, תמיכה וסיוע על-ידי מתאם מעסיקים בלשכה).
  • לאחר הרישום והתחברות לאתר, ניתן להשתמש במגוון השירותים המוצעים, בהתאם למסלול השירות שנבחר (דיגיטלי או לשכתי).
  • יש לעקוב אחרי ההוראות וההנחיות באתר.

עלות השירות

  • השירות ניתן ללא תשלום.

חשוב לדעת

  • מעסיק שאינו פעיל או שאינו קיים ברישומי המוסד לביטוח לאומי, נדרש לפנות ללשכת התעסוקה הקרובה למקום פעילותו של העסק או לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 9687*.
  • חשיפת קורות החיים ושמו של מועמד בפני מעסיק, תתאפשר באחד מהמקרים האלו:
    • המועמד אישר מראש, בזמן שנרשם לשירות, כי פרטיו יהיו גלויים למעסיקים.
    • המעסיק פנה באמצעות האתר למועמד שפרטיו האישיים לא גלויים (קיים רק מידע כללי) וביקש את אישור המועמד לקבלת מידע נוסף ופרטים אישיים.

הרחבות ופרסומים