צרכן יכול לבקש מחברת החשמל לקבל את חשבון החשמל אחת לחודש במקום אחת לחודשיים
המעבר לחשבון חד-חודשי אינו כרוך בתשלום
לפרטים נוספים ראו באתר חברת החשמל


צרכן יכול לבקש מחברת החשמל לקבל את חשבון החשמל אחת לחודש במקום אחת לחודשיים.

  • המעבר מחשבון דו חודשי לחשבון חד-חודשי אינו כרוך בתשלום.
טיפ
  • מומלץ לברר במוקד 103 של חברת החשמל אם ישנן אפשרויות נוספות להקלה בדרכי התשלום, כגון:
    • אפשרות לפרוע את תשלום חשבון החשמל באמצעות שוברי תשלום
    • ביצוע הסדרי חוב באמצעות מת"מ בפריסות לתקופות ארוכות
    • הקלה בהסדרי חוב לצרכנים בקשיים כלכליים על-ידי ביטול ריביות ועלויות גבייה

מי זכאי?

  • כל צרכני החשמל בישראל.

תהליך מימוש הזכות

  • לפני הפנייה, יש לוודא מהם פרטי הלקוח כפי שהם מופיעים על חשבון החשמל.
  • יש לפנות למוקד 103 של חברת החשמל ולבקש לעבור לחשבון חד-חודשי.
  • חשבון החשמל יישלח אחת לחודש, וייקבע לסירוגין:
    • חודש על-פי קריאת המונה
    • חודש על-פי הערכה בהתאם לצריכה הממוצעת של הצרכן
  • צרכן שירצה לחזור לתשלום חשבון דו-חודשי, יפנה שוב למוקד 103.
ראו גם

גורמים מסייעים

גורמי ממשל