צרכן יכול לבקש מחברת החשמל לקבל את חשבון החשמל אחת לחודש במקום אחת לחודשיים
המעבר לחשבון חד-חודשי אינו כרוך בתשלום
לפרטים נוספים ראו באתר חברת החשמל
תקציר
צרכן יכול לבקש מחברת החשמל לקבל את חשבון החשמל אחת לחודש במקום אחת לחודשיים.
- המעבר מחשבון דו חודשי לחשבון חד-חודשי אינו כרוך בתשלום.
מי זכאי?
- כל צרכני החשמל בישראל.
תהליך מימוש הזכות
- לפני הפנייה, יש לוודא מהם פרטי הלקוח כפי שהם מופיעים על חשבון החשמל.
- יש לפנות למוקד 103 של חברת החשמל ולבקש לעבור לחשבון חד-חודשי.
- חשבון החשמל יישלח אחת לחודש, וייקבע לסירוגין:
- חודש על-פי קריאת המונה
- חודש על-פי הערכה בהתאם לצריכה הממוצעת של הצרכן
- צרכן שירצה לחזור לתשלום חשבון דו-חודשי, יפנה שוב למוקד 103.