אדם שקיבל קנס ברכבת הקלה והחברה המפעילה (הזכיינית) דחתה את בקשתו לבטל את הקנס, יכול לפנות לוועדת ערר ברשות הארצית לתחבורה הציבורית
לפני הגשת הערר יש לפנות לחברה המפעילה בבקשה לביטול הקנס
לפרטים נוספים ראו אתר הרשות הארצית לתחבורה ציבורית
בקצרה
נוסע שקיבל קנס ברכבת הקלה, והחברה המפעילה את הרכבת (הזכיינית) סירבה לבקשתו לבטל את הקנס, יכול להגיש ערעור על החלטת החברה לוועדת ערר ברשות הארצית לתחבורה הציבורית.
למי זה רלוונטי?
- מי שעונה על כל התנאים הבאים:
- נוסע שקיבל קנס ברכבת הקלה (בירושלים או בתל-אביב) בגין נסיעה ללא כרטיס נסיעה, או בגין נסיעה עם כרטיס נסיעה שאינו תקף.
- הנוסע פנה לחברה המפעילה בבקשה לבטל את הקנס ובקשתו סורבה. לדרכי פניה לחברות המפעילות ראו בהמשך.
למי ואיך פונים
- ניתן להגיש את הערר בתוך 45 ימים מיום דחיית הבקשה לביטול הקנס.
- יש למלא טופס הגשת ערר - רכבת קלה ולצרף אליו את המסמכים הבאים:
- העתק של הקנס
- העתק של הבקשה לביטול הקנס שנשלחה לזכיינית הרכבת
- מכתב הדחייה של הזכיינית
- מסמכים רלוונטיים נוספים, אם יש
- אם מגישים את הערר עבור נוסע אחר יש לצרף לבקשה ייפוי כוח חתום.
- ההחלטה בבקשה תשלח לכתובת הדואר האלקטרוני שצויינה בטופס הערר.
- ליצירת קשר לאחר הגשת הערר ניתן לפנות בטלפון:
- ערר שהוגש על קנס ברכבת הקלה בירושלים (חברת "כפיר"): 02-6299871
- ערר שהוגש על קנס ברכבת הקלה בגוש דן (חברת "דנקל"): *4575
כדאי לדעת
- ניתן לפנות לחברת "כפיר" בבקשה לביטול קנס בטופס השגה על חיוב מוגדל באתר החברה.
- ניתן לפנות לחברת "דנקל" בבקשה לביטול קנס בטופס הגשת השגה באתר החברה.