הקדמה:

חברת החשמל מחויבת להודיע על הפסקות חשמל יזומות, וגם על ביטולן
ההודעה על הפסקת חשמל צריכה להינתן לפחות 5 ימים מראש, ועל ביטולה - לפחות 24 שעות מראש
ניתן לבקש מחברת החשמל לקבל את ההודעות גם בדוא"ל, במסרונים (SMS) או בפקס
הפיצוי בגין אי-הודעה על הפסקה יזומה הוא 82 ש"ח
לפרטים נוספים ראו באתר רשות החשמל


חברת החשמל מחויבת להודיע לצרכנים על הפסקות חשמל יזומות, ועל ביטולן.

מי זכאי?

  • כל צרכן חשמל.

הליך מימוש הזכות

  • הודעה על הפסקת החשמל תימסר בכתב לפחות 5 ימים מראש ותודבק במקום בולט לעין בכניסה לכל מבנה שאליו מתייחסת ההודעה.
  • ההודעה צריכה לכלול את תאריך ההפסקה, שעת תחילת ההפסקה, שעת סיום ההפסקה, וסיבת ההפסקה.
  • הודעה על ביטול הפסקת חשמל יזומה תבוא לא פחות מ-24 שעות לפני מועד ההפסקה המתוכנן.
  • בנוסף, ניתן להתקשר למוקד 103 של חברת החשמל ולבקש להיות מנוי על הודעות אלו בדוא"ל, במסרונים (SMS) או בפקס.
  • צרכן זכאי לפיצוי בסך 82 ש"ח בגין אי מתן הודעה מוקדמת על הפסקת חשמל יזומה.

חשוב לדעת

  • ניתן להתלונן על הפסקת חשמל יזומה שבוצעה ללא מתן הודעה מוקדמת
    • במוקד 103 בימים א'-ה' בין השעות 07:00 - 22:00, ובימי שישי וערבי חג בין השעות 07:00 - 13:00.
    • באמצעות טופס מקוון באתר חברת החשמל.

גורמי ממשל

הרחבות ופרסומים