המחלקה לפניות הציבור במשרד הבריאות היא הכתובת הרשמית של המשרד, לטיפול בפניות ותלונות הציבור ובבקשות לקבלת מידע לפי חוק חופש המידע.
- ניתן לפנות למחלקה לפניות הציבור בטענה, תלונה, הערה, בקשה, הצעה, תודה ובקשה למידע, בנושאים שבאחריותו של משרד הבריאות.
- דרכי הפנייה:
- טופס מקוון
- טלפון: 5400* (מוקד פניות טלפוני)
- פקס: 02-5655969
- דוא"ל: call.habriut@moh.health.gov.il
- דואר: פניות הציבור, משרד הבריאות, רחוב ירמיהו 39, ירושלים, 9101002
פרטים
שיוך: | משרד הבריאות |
---|---|
אתר אינטרנט: | לאתר |
דוא"ל: | call.habriut@moh.health.gov.il |
כתובת: | פניות הציבור, משרד הבריאות, רחוב ירמיהו 39, ירושלים, 9101002 |
טלפון: | 5400* 08-6241010 |
תחומי הפנייה אל המחלקה
- במסגרת המחלקה לפניות הציבור מטפלים בנושאים הבאים:
- פניות, בקשות, הצעות ותלונות הציבור בנושאים שאינם קליניים וקשורים לפעילות מערכת הבריאות (כגון יחס הצוות המקצועי, שעות קבלת השירות, זמינות הרופאים, נגישות השירות וכדומה).
- נציבות קבילות הציבור למקצועות רפואיים - טיפול בתלונות כאשר עולה חשש להתנהגות שאינה אתית, לחריגה מסטנדרט מקצועי סביר ולרשלנות רפואית לכאורה. למידע נוסף ראו כאן.
- פניות הציבור בטיפולי שיניים - טיפול בתלונות בתחום רפואת השיניים. למידע נוסף ראו כאן.
- הממונה על חוק חופש המידע - טיפול בפניות הציבור לקבלת מידע במסגרת חוק חופש המידע. ניתן לפנות באמצעות טופס מקוון. בפניות באמצעות הדואר יש לציין על-גבי המכתב כי הוא ממוען אל "הממונה על חוק חופש המידע".
- הממונה על מניעת גזענות במשרד הבריאות.