צרכנים יכולים לפנות לבירורים או להגיש תלונה בנושאי צרכנות שונים אל הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן
למידע נוסף, ראו באתר הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן
תקציר
צרכנים יכולים לפנות בבירורים או להגיש תלונה בנושאי צרכנות שונים אל מחלקת פניות הציבור של הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן.
אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים
- כל מי שמעוניינים לפנות או להתלונן במקרים של הטעיה, הטעיה בפרסום, ניצול מצוקה והשפעה בלתי הוגנת, חיוב יתר או ללא הרשאה, הצגת מחיר וסימון מוצרים, אחריות ושירות, אי קבלת מידע ומסמכים מחייבים וביטול עסקה.
למי ואיך פונים
- ניתן לפנות או להגיש את התלונה באמצעות:
- טופס פנייה מקוון
- פקס: 073-3717790
- שליחת מכתב בדואר אל: הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, בנין בית עופר, רח' נחום חפצדי 5 ירושלים מיקוד 9548401
- כמו כן, ניתן לקבל מענה טלפוני במספר 073-3717777, בימים ראשון, שני ורביעי, בין השעות 09:00 עד 13:00.
- יש לציין את הפרטים הבאים:
- שם מלא.
- פרטי התקשרות (כתובת מגורים, כתובת דוא"ל, טלפון).
- פרטים מלאים לגבי האירוע - שם בית העסק, כתובתו ומספר הח.פ/ע.מ (רשום על החשבונית), מועד ביצוע העסקה, אופן ביצוע העסקה (טלפון, אינטרנט, פרונטלי), מהות התלונה.
- יש לצרף לפנייה מסמכים רלוונטיים כגון: חוזה עסקה, קבלות וחשבוניות, מכתבי פנייה לבית העסק, תמונות, מכתבים מבית העסק, הקלטות, וכל חומר אחר הרלוונטי לנושא הפנייה.
- אם נתקלים בבעיות טכניות בתהליך מילוי הטופס המקוון, ניתן לפנות למוקד התמיכה בימים א'- ה' בין השעות 08:00 עד 19:00 בטלפון 1299, או בדוא"ל moked@mail.gov.il.