הקדמה:

צרכנים המעוניינים להתלונן או לשאול שאלה בנושא צרכנות, יכולים לפנות למועצה הישראלית לצרכנות במספר דרכים
חשוב לארגן את כל המסמכים הרלוונטיים ולצרפם לפנייה

צרכנים המעוניינים להתלונן או לשאול שאלה בנושא צרכנות, יכולים לפנות אל המועצה הישראלית לצרכנות במספר דרכים.

  • יש לארגן את כל המסמכים, הקבלות, התכתובות, החוזים או ההסכמים הרלוונטיים ולשלוח אותם יחד עם הפנייה.

דרכי הפנייה למועצה

  1. באמצעות טופס תלונה מקוון
    • חשוב לציין כתובת דוא"ל לקבלת התשובה לפנייה.
    • לאחר מילוי הטופס (ניתן להחסיר פרטים שאינם ידועים) מקבלים את מספר הפנייה. עם מספר זה ניתן בכל עת לברר דרך האתר באיזה שלב נמצא הטיפול בפנייה.
  2. בפקס: 03-6241035
  3. בדוא"ל:
  4. באמצעות האפליקציה (זמינה חינם בחנויות) בשפות עברית, ערבית, רוסית ואנגלית
  5. בשליחה בדואר רגיל לכתובת: ת"ד 20413 תל אביב 6120301
  6. בפנייה טלפונית (לקבלת ייעוץ): 1700-725252

אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים

  • צרכנים וכל מי שמעוניינים לשאול או להתלונן בעניין צרכני.

ערעור

  • במקרה של מענה בלתי מספק, ניתן לפנות אל המועצה באמצעות עמוד צור קשר באתר המועצה.