הקדמה:

צרכנים המעוניינים להתלונן או לשאול שאלה בנושא צרכנות, יכולים לפנות למועצה הישראלית לצרכנות במספר דרכים
חשוב לארגן את כל המסמכים הרלוונטיים ולצרפם לפנייה
המועצה תטפל בתלונה או פנייה רק לאחר שהצרכן פנה בכתב לבית העסק

צרכנים המעוניינים להתלונן או לשאול שאלה בנושא צרכנות, יכולים לפנות אל המועצה הישראלית לצרכנות במספר דרכים.

  • יש לארגן את כל המסמכים, הקבלות, התכתובות, החוזים או ההסכמים הרלוונטיים ולשלוח אותם יחד עם הפנייה.
שימו לב
המועצה הישראלית לצרכנות תטפל בתלונות שיוגשו אליה רק לאחר שנעשתה פנייה בכתב מצד הצרכן לבית העסק.

דרכי הפנייה למועצה

  1. באמצעות טופס תלונה מקוון
    • חשוב לציין כתובת דוא"ל לקבלת התשובה לפנייה.
    • לאחר מילוי הטופס (ניתן להחסיר פרטים שאינם ידועים) מקבלים את מספר הפנייה. עם מספר זה ניתן בכל עת לברר דרך האתר באיזה שלב נמצא הטיפול בפנייה.
  2. באמצעות טופס תלונה ידני, אותו ניתן למלא ולשלוח באחת הדרכים הבאות:
  3. באמצעות האפליקציה (זמינה חינם בחנויות) בשפות עברית, ערבית, רוסית ואנגלית
    • בדואר רגיל לכתובת: ת"ד 20413 תל אביב 6120301
שימו לב
  • לקבלת מידע כללי ובירור מצב תלונה שהוגשה, ניתן להתקשר למספר 03-5034903 (שלוחה 1) השירות פועל 24/7 באמצעות מערכת מבינה דיבור.
  • לקבלת ייעוץ מעו"ד מטעם המועצה הישראלית לצרכנות, ניתן להתקשר בימים א'-ה' בין השעות 12:30-09:30 למספר 03-5034903 (שלוחה 2).
  • כמו כן, ניתן להפנות שאלות באמצעות פורום הזכויות הצרכניות של המועצה לצרכנות.

אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים

  • צרכנים וכל מי שמעוניינים לשאול או להתלונן בעניין צרכני.

ערעור

  • במקרה של מענה בלתי מספק, ניתן לפנות אל המועצה באמצעות עמוד צור קשר באתר המועצה.

חשוב לדעת

  • המועצה הישראלית לצרכנות תטפל בתלונות שיוגשו אליה רק לאחר שנעשתה פנייה בכתב מצד הצרכן לבית העסק.
  • לבירור מצב תלונה שהוגשה או לצירוף מסמכים לתלונה קיימת לחצו כאן.