צרכנים המעוניינים להתלונן או לשאול שאלה בנושא צרכנות, יכולים לפנות למועצה הישראלית לצרכנות במספר דרכים
חשוב לארגן את כל המסמכים הרלוונטיים ולצרפם לפנייה
המועצה תטפל בתלונה או פנייה רק לאחר שהצרכן פנה בכתב לבית העסק
תקציר
צרכנים המעוניינים להתלונן או לשאול שאלה בנושא צרכנות, יכולים לפנות אל המועצה הישראלית לצרכנות במספר דרכים.
- יש לארגן את כל המסמכים, הקבלות, התכתובות, החוזים או ההסכמים הרלוונטיים ולשלוח אותם יחד עם הפנייה.
דרכי הפנייה למועצה
- באמצעות טופס תלונה מקוון
- חשוב לציין כתובת דוא"ל לקבלת התשובה לפנייה.
- לאחר מילוי הטופס (ניתן להחסיר פרטים שאינם ידועים) מקבלים את מספר הפנייה. עם מספר זה ניתן בכל עת לברר דרך האתר באיזה שלב נמצא הטיפול בפנייה.
- באמצעות טופס תלונה ידני, אותו ניתן למלא ולשלוח באחת הדרכים הבאות:
- בפקס: 03-6241035
- בדוא"ל: doc@consumers.org.il
- באמצעות האפליקציה (זמינה חינם בחנויות) בשפות עברית, ערבית, רוסית ואנגלית
- בדואר רגיל לכתובת: ת"ד 20413 תל אביב 6120301
אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים
- צרכנים וכל מי שמעוניינים לשאול או להתלונן בעניין צרכני.
ערעור
- במקרה של מענה בלתי מספק, ניתן לפנות אל המועצה באמצעות עמוד צור קשר באתר המועצה.
חשוב לדעת
- המועצה הישראלית לצרכנות תטפל בתלונות שיוגשו אליה רק לאחר שנעשתה פנייה בכתב מצד הצרכן לבית העסק.
- לבירור מצב תלונה שהוגשה או לצירוף מסמכים לתלונה קיימת לחצו כאן.