במקרה שהתגלתה במהלך נסיעה באוטובוס תקלה במכשיר הכרטוס (תיקוף הרב קו), הנהג ימשיך לאסוף נוסעים ללא תשלום
אם התקלה התגלתה באוטובוס שנמצא בתחנת המוצא, החברה שמפעילה את קו השירות נדרשת לספק אוטובוס חלופי תקין בתוך 10 דקות
למידע נוסף ראו נוהל אוטובוסים תקולים


אם התגלתה במהלך נסיעה באוטובוס תקלה במכשיר הכרטוס (מכשיר תיקוף הרב קו), הנהג ימשיך את הנסיעה במסלול הקו עד סופה ויאסוף נוסעים ללא תשלום, בתנאי שהתקלה התגלתה רק במכשיר זה.

  • אם התקלה במכשיר התגלתה באוטובוס שנמצא בתחנת המוצא (התחנה הראשונה), החברה שמפעילה את קו השירות נדרשת לספק אוטובוס חלופי תקין בתוך 10 דקות ממועד גילוי התקלה.

מי זכאי?

  • נוסעים באוטובוס שמכשיר תיקוף הרב קו שבו לא תקין.

חשוב לדעת

  • אם מכשיר תיקוף תקין לא מזהה את כרטיס הרב קו, הנוסע ישלם עבור הנסיעה באמצעות אפליקציה ייעודית ויגיע לעמדת השירות של החברה כדי לבדוק את הכרטיס.
  • אם במהלך נסיעה התגלתה תקלה באוטובוס שאינה במכשיר התיקוף בלבד, הנהג יעצור את האוטובוס והנוסעים ימתינו לאוטובוס חלופי.
  • לפני שאוטובוס יוצא מתחנת המוצא שלו (התחנה הראשונה), מפעיל הקו צריך לבדוק ולוודא את תקינות האוטובוס.
  • בכל מקרה שבו מפעיל הקו לא פעל בהתאם להנחיות ונוסעי האוטובוס התלוננו, המפעיל יזומן לחקירה.
ראו גם

גורמים מסייעים

גורמי ממשל

מקורות משפטיים ורשמיים

חקיקה ונהלים