כל אדם רשאי להשתמש במערכת המקוונת לאיתור מידע על תיקי חדלות פירעון (פשיטת רגל) שמתנהלים אצל הממונה על הליכי חדלות פירעון
המידע כולל, בין השאר, פרטים על החייב, מסמכים משפטיים ורשימת תביעות החוב שהוגשו
מידע מסוים יהיה חשוף רק לחייב, לנושה ולבעלי התפקיד בתיק, באמצעות שם משתמש וסיסמה


אזהרה
דף זה מתייחס להליכים שנפתחו אחרי 15.09.2019
למידע על הליכים שנפתחו לפני 15.09.2019 ראו פשיטת רגל וחדלות פירעון

הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (הכונס הרשמי) הוא הרשות המנהלית של המדינה שאחראית על ניהול הליכי חדלות פירעון (פשיטת רגל).

  • התיקים שמתנהלים אצל הממונה הם של חייבים שסכום החובות שלהם גבוה מ-166,627.31 ₪ (נכון ל-2024).
  • כל אדם רשאי לעשות שימוש במערכת המקוונת של הממונה כדי לאתר מידע אודות התיקים שמתנהלים אצלו.
  • המידע אודות התיקים כולל:
    • פרטי התיק (סטטוס, מספר התיק אצל הממונה, מספר תיק בהוצאה לפועל ומספר תיק בבית המשפט).
    • פרטי החייב.
    • פרטי בעלי התפקיד בתיק וצוות ניהול התיק אצל הממונה.
    • מסמכים משפטיים, כולל צו פתיחת ההליכים שניתן לחייב.
    • דוח תנועות כספיות בתיק (נדרשים שם משתמש וסיסמה).
    • רשימת תביעות חוב בתיק, כולל סטטוס התביעה (נדרשים שם משתמש וסיסמה).
    • מועדי דיונים בבית-המשפט.
    • פרסומים שנוגעים לתיק.
שימו לב
  • חלק מהמידע לא נגיש לכלל הציבור ועיון בו יתאפשר רק לחייב, לנושה שהגיש תביעת חוב ולבעל תפקיד בתיק, כגון הנאמן.
  • הגישה למידע תתאפשר באמצעות שם המשתמש והסיסמה שקיבלו בעת שניתן הצו לפתיחת ההליכים או בעת הגשת תביעת החוב.
  • לשחזור שם משתמש וסיסמה, ניתן לפנות לממונה על הליכי חדלות פירעון באמצעות טופס פנייה מקוון.

אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים

למי ואיך פונים

שלבי ההליך

  • לאחר הכניסה למערכת המקוונת, יש לוודא שנמצאים בלשונית "תיקים".
  • כעת ניתן לאתר את התיק הרלוונטי לפי כל אחד מהפרטים הבאים:
    • מספר תעודת הזהות של החייב.
    • שם המשפחה של החייב.
    • מספר התיק בבית-המשפט.
    • מספר התיק אצל הממונה על הליכי חדלות פירעון.
  • בסיום יש ללחוץ על "חיפוש" ולעיין במידע שמופיע בלשונית זו ובשאר הלשוניות.

חשוב לדעת

  • מסמכים משפטיים שמופיעים באתר מעודכנים בהתאם להחלטות ולצווים שהתקבלו מבתי-המשפט.
  • המידע המלא והמחייב אודות התיקים הוא המידע שמצוי בתיק בית-המשפט.
  • המערכת לא כוללת מידע אודות הליכים שהסתיימו לפני יותר מ-7 שנים ואודות בקשות לצו לפתיחת הליכים שלא אושרו.
  • הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי מפעיל מוקד שירות ותמיכה בטלפון *5067, בימים א'- ה' בשעות 16:00-08:00.

גורם ממשל

ראו גם

גורמים מסייעים

מקורות משפטיים ורשמיים

חקיקה ונהלים

הרחבות ופרסומים