הקדמה:

משרד העלייה והקליטה (לשעבר "המשרד לקליטת העלייה" ו"משרד הקליטה") אחראי לסיוע שנותנת מדינת ישראל לעולים ולתושבים חוזרים המגיעים ארצה.

  • המשרד אחראי לסייע לעולים וללוותם משלב ההתארגנות הראשונית ועד השתלבותם בכל תחומי החיים בחברה הישראלית.

פרטים

תחומי עיסוק:
אתר אינטרנט:
כתובת רשמית:
מחלקת פניות הציבור - משרד העלייה והקליטה, רח' אסתר המלכה 6 תל אביב
טלפון:
2994*
פקס:
072-3229697

מרכז מידע טלפוני 2994*

  • משרד העלייה והקליטה מפעיל מרכז מידע בטלפון 2994* או 03-9733333
  • מענה טלפוני ניתן בימים א'-ה' בשעות 8:30 עד 16:00.
  • לאחר שעות הפעילות ניתן להשאיר הודעה טלפונית, ויחזרו לפונה בתוך שני ימי עסקים.
  • השפות שניתן בהן מענה הן: עברית, רוסית, אנגלית, צרפתית, ספרדית ופורטוגזית.
  • ניתן לפנות למרכז המידע גם באמצעות הפקס 072-3229697.

פנייה לסניפים

יעדי המשרד

  • היעדים שהמשרד הציב לעצמו כמטרות:
    • העצמת השפה העברית בקרב עולים.
    • טיפול ממוקד לנוער עולה בסיכון.
    • קידום תעסוקת עולים.
    • יצירת הזדמנויות להשתלבות חברתית ותרבותית של עולים.
    • הרחבת אפשרויות ופתרונות הדיור לעולים.
    • עידוד עלייה.
    • עידוד ישראלים לחזור לישראל.

תחומי סיוע

אזור דיגיטלי אישי לעולים ולתושבים חוזרים באתר משרד העלייה והקליטה

האזור הדיגיטלי האישי מאפשר לקבל מידע ולבצע פעולות באמצעות אתר האינטרנט של המשרד וזמין ב-5 שפות:

נושאים וזכויות

ארגוני סיוע