טופס 106 מרכז ומסכם את הנתונים והרכיבים של כל המשכורות שקיבל עובד מהמעסיק במהלך שנת מס
הטופס כולל, בין היתר, פירוט של התשלומים, ההפקדות והניכויים שהופיעו בתלושי השכר
מעסיק חייב למסור לעובד את הטופס עד ה- 31.03 של כל שנה (עבור שנת המס הקודמת)
בטופס 106 נעשה שימוש לצורך החזר מס, תיאום מס והגשת תביעות למוסד לביטוח לאומי
טפסים

טופס 106 ("אישור עפ"י תקנות מס הכנסה- ניכוי ממשכורת"), הינו טופס של רשות המסים, הכולל ריכוז שנתי של כל הרכיבים והנתונים מתוך תלושי השכר שקיבל עובד מהמעסיק במהלך שנת המס (כגון: מספר חודשי העבודה, תשלומים, זיכויים, פטורים, ניכויים, הפקדות וכו').

מי זכאי?

  • כל עובד שכיר, כולל עובד שפוטר, התפטר או פרש גמלאות.

תהליך מימוש הזכות

  • על המעסיק למסור לעובד את הטופס, עד ה- 31.03 של כל שנה, עבור שנת המס הקודמת.
טיפ
ניתן להוריד את כל טפסי 106 מכל המעסיקים ב-6 השנים האחרונות מתוך האזור האישי באתר רשות המסים.


חשוב לדעת

ראו גם

גורמים מסייעים

מקורות משפטיים ורשמיים

חקיקה ונהלים